Na początek o łuszczycy.


Skoro tu trafiłeś to zapewne masz problem z łuszczycą. Nie będę rozpisywał się na czym polega ten rodzaj choroby. Zapewne już przeczytałeś o tym internecie i doskonale wiesz, że jedynie możesz ją zaleczyć. 
Na tym blogu będę zamieszczał informacje co pomaga lub może pomóc. 
Ja osobiście walczę z łuszczycą kilka lat. Jedne rzeczy mi pomagają a inne wcale. 

Dla mnie najgorszy jest stres. Miałem go przez kilka lat bardzo dużo i to długotrwały. Dla łuszczycy stres to prawdziwa pożywka. Trudno jest się wyłączyć i nic nie czuć. 

Z moich obserwacji wynika, że łuszczyca ma silne powiązana z grzybem candida.

Wiem też, że na każdego działa co innego. Jednemu pomaga słońce, drugiemu soda, itp. Nawet alkohol ma dziwne działanie. Po imprezie jedni mają wysyp a drudzy wcale.

Tak czy inaczej postaram się opisywać swoje leczenie łuszczycy. Mam nadzieję, że w jakiś sposób chociaż w minimalnym stopniu pomogę. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz