Witamina A a łuszczyca



Czy wiecie, że witamina A jest nie tyko dobroczynna na oczy?
Potrzebna jest ona również dla naszej skóry. Brak tej witaminy powoduje, że nasza skóra jest sucha i łuszcząca się.
Jednak aby witamina A była dobrze przyswajalna należy łączyć ją z cynkiem. Zestaw taki kosztuje ok. 15 pln. Mamy w tym 50 tabletek witaminy A oraz 50 tabletek cynku. 
Koszt nie jest ogromny a może pomóc. No ale na pewno nie zaszkodzi.

Sam biorę i poinformuję Was jak to się u mnie sprawdza.

Gdzie występuje najwięcej witaminy A?

Zawierają ją: masło, mleko i produkty mleczarskie, jaja, niektóre tłuste ryby, szczególnie bogata w nią jest wątroba. Jest też w szpinaku, jarmuż, sałata, fasolka szparagowa.


Warto się zaopatrzyć się w ten zestaw i przeprowadzić kurację. Może stany zapalne łuszczycy złagodnieją. 


1 komentarze:

  1. Zmagam się z problem łuszczycy od lat, nigdy żadne farmaceutyki na mnie nie działały, a już na pewno nie długotrwale. Ktoś powiedział mi o tej maści https://dermacea.pl Proszę mi wierzyć że dopiero jak straciłam już nadzieję i z czystej ciekawości kupiłam teą maść, wróciłam do normalnego życia, bo żadna apteczna maść nie przynosiła ulgi.

    OdpowiedzUsuń