Psorgen - Najlepsza Maść na Łuszczycę

Znalazłem taki oto żel do walki z łuszczycą. Krem swoje kosztuje, ale jest naprawdę skuteczny. Wystarczy poczytać opinie w internecie. 





Psorgen - innowacyjny żel organiczny dla osób zmagających się z łuszczycą.
  • bazuje na roślinnych składnikach, poprawiając kondycję skóry dotkniętej chorobą,
  • eliminuje zaczerwienienia i swędzenie,
  • nr 1 na łuszczycę w ofercie NuviaLab!
  • łagodzi objawy łuszczycy oraz prowadzi do zmniejszenia ognisk łuszczycowych,
  • wykazuje działanie przeciwzapalne i antyoksydacyjne, a ponadto regeneruje skórę oraz działa oczyszczająco,
  • jego immunomodulujące działanie pozwala celować w nadmierną produkcję limfocytów,
  • doskonale sprawdza się do eliminowania zmian łuszczycowych w fałdach skórnych, pod kolanami, na zgięciach rąk, łokciach czy szyi - nie ma znaczenia, z jakim typem choroby się zmagasz,
  • naturalne składniki to gwarancja bezpieczeństwa - preparat jest łagodny dla skóry.

Psorgen to zaawansowany żel organiczny, który łagodzi objawy oraz poprawia kondycję skóry. Dlatego zamów preparat już teraz, by zapomnieć o zmianach łuszczycowych.



1 komentarze:

  1. Używam tego żelu Psorgen. U mnie zmiany łuszczycowe uległy złagodzeniu. Cena, to fakt, nie jest niska. W tym sklepie co podałeś link czasami są promocje. Ja kupiłem w promocji i dostałem sztukę gratis. Na łuszczycę głowy polecam też sodę oczyszczoną.

    OdpowiedzUsuń